woensdag 6 juni 2012

Onrust in boxershorts: over domme hetero's

Soms is het heel prettig om homo te zijn... Leuke column van Thom Arisman uit de Metro van 16 november 2010. 
Onrust in de boxershorts
Mijn piemel gebruik ik de laatste tijd voornamelijk om mee te plassen. Oké, ik sla er ook wel eens het gehakt mee plat of ik ram er een spijker mee in de muur, maar dat is het eigenlijk wel. Best jammer, want met een piemel kun je natuurlijk ook leuke dingen doen. Seks bijvoorbeeld. Maar dat is er al een tijdje niet van gekomen. Het seizoen hè; ik ben nou eenmaal niet zo’n herfstneukertje. Bovendien weet ik als hardcore single dat je niet moet zeuren als je een tijdje droogstaat. It comes with the package. Mensen die overwegen om single te worden, waarschuw ik dan ook: je seksleven wordt om te janken.
Goed, ik ben er dus op getraind dat ik weinig seks heb, maar soms word ik overvallen door een geile bui. Dat gebeurt zomaar. Bam! Hevige onrust in de boxershorts. Een paar dagen geleden was het weer eens raak. Ik zat relaxed en volstrekt seksloos te werken, mijn tv stond op MTV. Voor de gezelligheid. Er kwam een clip van Rihanna voorbij en opeens schreeuwde mijn hele lijf: ik wil seks! Met een vrouw! Die borsten heeft! En wel meteen! Maar ja, waar haalde ik zo snel zo’n vrouw vandaan? Geen idee. Als je seks met een vrouw wilt, moet je haar eerst leren kennen, je moet haar mee uit eten nemen, je moet natuurlijk alles betalen, je moet aanhoren wat haar hobby’s zijn, je moet interesse in haar werk tonen en je moet ook nog eens haar naam onthouden. Daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin in. Ik wil gewoon seks, en verder niks. Maar dat kan niet, want ik ben een heteroseksuele sukkel.
En dat brengt mij bij de homoseksuele medemens. Een paar vrienden van me zijn homo. Als zij zin in seks hebben, hoeven ze maar naar het park of de sauna te fietsen en ze hebben seks. Kost niks. En ze hoeven niet te praten, sterker: ze hoeven zich niet eens netjes voor te stellen aan de persoon met wie ze lekker smerig gaan rotzooien. Het gaat tenslotte om de seks, het gedoe eromheen is niet relevant. Ze komen aan hun gerief, stappen op de fiets en voor Paul de Leeuw zijn ze weer thuis. Wat ik maar niet begrijp: waarom hebben wij hetero’s niet van zulke plekken? Waarom moeten wij hetero’s altijd zo moeilijk doen? Wat ik wel begrijp: wij hetero’s hebben dit niet goed geregeld. Zeg maar gerust: heel slecht. Domme hetero’s.


Weblog van Thom Arisman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten