vrijdag 23 augustus 2013

Faker op Bullchat: een voorbeeldsessie


Op Bullchat kun je leuke chats hebben en mensen ontmoeten, maar soms ben je heel enthousiast en voelt het goed, maar het loopt af met... niets. Een voorbeeld van 22 augustus 2013. Als je het leest zie je al dat het mis moest lopen, maar in je geilheid lees je er in eerste instantie overheen. Of jij niet?





Plaats: Amsterdam en Almere voor 'Me' en Amsterdam voor 'geile date'. Afstand eerst 2 kilometer en later 23 km. Start van de chat was in Amsterdam. De 'Me'  was toen nog in Amsterdam aan het werk.


Inlogtekst
geil en sensueel (Amsterdam 0 km)
beestachtige seks versus tepellikken en niet neuken... het is lekker toch? 180 65 34

geile date: dat ben ik 1.85/78/54 en wie ben jij?

Me: dat staat hierboven.

geile date: heb je ook van die gevoelige tepels?

Me: ja, nou en of! Als iemand dat goed doet dan kan ik er op klaarkomen. Tikje tegen lul en explosie.

geile date: dat zou ik wel willen zien!

Me: dat kan! als er een klik is.

geile date: ik vind daar gestreeld worden heel lekker.

Me: Gelikt nog beter. Maar ik moet zo weg, naar huis. Werk zit erop.

geile date: en het werd juist leuk. Kom je nog online?

Me: Ik ben 23.30 thuis, dan wel. Nu snel trein halen.

geile date: Log je dan in onder dezelfde naam? Hoe vind ik je?

Me: ik log in onder dezelfde naam. Tot straks!

geile date: tot straks.

***

Me: hoi weer

geile date: he...de ns heeft je afgeleverd? hallo weer

Me: ja

geile date: en nog net zo heet als een uur geleden?

Me: heter... want werkkleding uit en geen collega's om me heen

geile date: werkkleding? kom je van schiphol?

geile date: of uit de zorg...stop hoef ik niet te weten...

Me: nee ik zat toch in Amsterdam

geile date: jogging aan? of short...zodat ik kan strelen en likken?

geile date: ok...en toch met de trein...ja kan ....ohh shit je zit nu in almere

Me: shit? fijn hier! maar verder dan net van je vandaan

geile date: ja thuis is lekker na een werkdag

geile date: omgekeerde wereld...had je beter met de auto kunnen brengen en ondertussen mijn hand over je benen

Me: let dan maar op de weg... is veiliger

geile date: ik kan allebei...rijden en voelen -:) doe ik toch altijd al....sturen en met de pook spelen

Me: ik heb een boxer aan, wel zwart... strelen dus goed mogelijk... en jij?

geile date: jeans....maar die zwarte boxer wordt plaatselijk nat als we tongen en met tepels spelen....mijn underwear wel

Me: van het voorvocht ja

geile date: zeker weten....heb je veel voorvocht tijdens spelen?

Me: nee

geile date: ben je bij CS opgestapt...dan had ik je kunnen zien

Me: Ja bij CS, want waar zat je?

geile date: aan de overkant...ken je nieuwe EYE museum? de oude shell toren? daarnaast

Me: de mijne is wel verder van je af op de bijrijderstoel en voor safety ga ik wel achterin

geile date: hahaha...ok jij achterin als je jouw pook maar op de voorstoel legt -:)

geile date: leuke kerel ben je...

geile date: ik wel.. veel voorvocht... krijg een natte vlek....maar we wilden het toch bij tongen en tepellikken houden?

Me: Dan moet je wel goede ogen hebben want ik aan voorkant CS ;-) Eye is leuk, kom er regelmatig

geile date: ok...films? eten?of allebei?

geile date: staan nieuwbouw appartementen in een daarvan woon ik

geile date: mij heb je

geile date: vooral met dat speelse

Me: ben wel verbaal en speels ;-) maar alleen als de ander dat ook is

geile date: wat vind je allemaal speels?

Me: alles goed als het maar geen geneuk is... en een finale is wel lekker na lange tijd ;-)

geile date: klopt...maar wat is lange tijd je bedoelt op dezelfde avond of heb je lang niet gespoten en moet ik er een tikje tegenaan geven?

geile date: kun je lekker koken? films zijn ok hier, vernieuwend soms....kan zelf 5 min van tevoren weg om toch op tijd te zijn...ok 7 min

Me: o. ik ben in paleis van justitie geweest onlangs... kon ik in cel en geen gevangene ;-)

geile date: met de dag van de architectuur? niet in cel geweest maar wel rond gelopen...mijn overburen

geile date: ok..leuk had best je cipier willen zijn

Me: wat doe je?

geile date: ik rij rond met een L

Me: deze snap ik niet helemaal, een l als lulmaat of een L op je auto omdat je rijinstructeur bent ;-)

geile date: als lulmaat....maar gelukkig heb jij een maat die in een opel corsa past

geile date: mm zou je graag likken en met je spelen nu..strelen

Me: heel fijn vooralsnog

geile date: en verder?

Me: ik spuit regelmatig met gebruikmaking van mijn beste vriend rechts, maar na lang genieten van elkaar is een vloeibare finale wel lekker

geile date: dt wil ik meemaken....heel lang opgeilen en dan dat tikje...en die ontlading

Me: ik kan best lekker koken ja, maar geen ingewikkelde dingen uit hoofd en ben vegetarier

Me: ik ben dol op frikandellen

geile date: kun je hard van lopen

Me: who cares dat er paardenvlees in zit?

geile date: met dat paardenvlees in je frikandellen ga ik straks nog op je rijen...maar blijf een bttm

geile date: ik heb een auto

Me: dan had je me moeten uitnodigen toen ik in andere A was... nu te ver en laat...

geile date: mm

geile date: ik bind je wel vast

Me: o ben je er zo een... boeien, touwen.... geen ervaring mee, maar wie weet ooit

geile date: nee zo een ben ik niet....maar om je te zien, je maakt me nieuwsgierig....hou meer van tongen, rijen, likken....

geile date: ik heb morgen vrij

Me: Het is 23.27. Ik moet morgen werken.

geile date: de hele dag??

Me: nee, maar eerst sporten.

geile date: ok ok....andere keer toch ook goed? maar vooropgesteld dat jij dat ook wilt

Me: vooralsnog zeg ik ja... want chat leuk ;-)

geile date: ja en met sporten erbij zit je vol

Me: za en zo bezoek van 1 en 3

geile date: papa?

geile date: die tijd heb ik gehad....heb 2 kids...daarna geen geneukt meer -:)

Me: wie?

Me: 3 personen en 1 persoon

geile date: dacht misschien je kids

Me: ik heb geen kids.

geile date: ohhahaa

Me: jij bent dus vader!

geile date: yepp...heel jong al gestreeld ....

Me: geen kids voor mij... dank je... werk met ze en krijg ze op bezoek, meer dan genoeg ;-)

geile date: ok.... die van mij bedruipen zichzelf letterlijk en figuurlijk (neem ik aan)

Me: ?

Me: hoe oud die van jou?

geile date: begin 20

Me: ze wonen niet bij jou?

geile date: soms...zoon woont hier ...maar heeft ook al met vriendin samen gewoond...dochter woont samen

geile date: nou ja financieel onafhankelijk en ze zullen ook wel sex hebben neem ik aan

Me: hoe doe je dat dan met je dates via hier?

geile date: bij iemand thuis....of heel soms hier....gewoon...kids van 20 weten wat er te koop is...en mijn zoon heeft ook wel eens gevraagd of ik wat later thuis kon komen

Me: later thuiskomen... nou dat vergt niet veel fantasie

geile date: nee zonder erover te praten denk ik dan...die wil een potje neuken

Me: draag je Noorse truien?

geile date: nee...haha hoe kom je daarop? Ben je soms verkoper in een kledingzaak?

Me: nee

geile date: heb er ooit een gekregen...een echte uit noorwegen....maar ook weer weggegeven

Me: Jammer... een kerel in een trui is hot en zo aaibaar ;-)

geile date: hahaha..grapjas...ben toch echt benieuwd wat voor werk je doet... kinderopvang zou kunnen

Me: wat een schandalige fout... nu had je er iemand heel heet mee gekregen!

geile date: ik ga morgen snel een nieuwe breien

geile date: misschien mag ik die van jou lenen?

Me: een man in de kinderopvang??? nee dat is zo 2000

geile date: oh ja dat mag niet meer sinds dat pedofielendrama

Me: ik heb er geen... maar vindt ze mooi bij anderen, vooral met een wolletje eronder ;-)

geile date: haha wolletje? wat is dat...je bent echt te gek

geile date: maar het is ook vaktaal..wat is een willetje..wolletje...een tshirt?

geile date: wat adviseer je me om aan te trekken als ik bij je kom? waar wordt je geil van?

Me: kan je echt breien?

geile date: en je ziet werkelijk het verschil niet tussen gekocht en gebreid door mezelf...pennen van 2.5 -:)

Me: fuck... een breiende kerel... megageil... met lul uit de broek en maar steek en oversteek

Me: een wolletje is mannenhaar op buik en borst.

geile date: jij veel beharing?

geile date: -:) ehh geen fuck hadden we afgesproken...en geenlul uit mijn broek...tongen strelen..masseren...je tepels spelen...ze likken en likken tot de rand van je slip

Me: beharing van nature onder de trui, die heb je hopelijk nog wel?

geile date: oef niet veel...

Me: berenvachtje of althans natuurlijk haar, hoeft geen oermens te zijn

geile date: kweet niet of ik je kan opwinden dan. Kan ik langskomen?

Me: ik heb nog nooit mannen ontvangen... ga graag op bezoek... ik word geil als de kerel erin
geil is en zich lekker voelt in wat ie draagt. Dat hoeft niets in het bijzonder te zijn. Vieze kleding is afknapper.

geile date: ja schone kleding is belangrijk

Me: schaamhaar aanwezig is al genoeg ;-)

geile date: gaat om het spel kerel.....en of je je kunt geven

Me: overdrachtelijke fuck... straks bezwanger je me nog... je bent vruchtbaar!

geile date: jazker...mijn zaad is vruchtbaar....maar wees gerust...jouw water over mijn akker

geile date: dus ik mag paar cm onder de navel likken?

Me: en dat van jou dan? dat moet ook niet verspild... ook al levert het geen nageslacht op... je ballen hebben er hard voor gewerkt!

geile date: haha wat mooi geschreven....ja mijn ballen zijn dan ook groot van dat vele werk....

geile date: maar neem aan dat jij ook grote ballen hebt?

Me: likken mag overal... maar dan moet je haartje op de koop toe nemen

geile date: no problem.....ben je een big kisser? hou je van tongen?

geile date: moet eerlijk bekennen dat ik niet vaak een ontmoeting heb hier zoals met jou nu...erg bijzonder te gek

Me: likken mag overal... maar dan moet je haartje op de koop toe nemen

geile date: dat hangt van de temperatuur af...in de winter wat hoger en in de zomer wat lager...op het strand lekker laag...rollen over het zand

Me: grote kloten... welke maat hebben we het dan over? en hangen ze laag of strak aan de buik?

geile date: en denk je dat je vruchtbaar zaad hebt?

Me: gewoon geloof ik...

Me: tongen zo fucking hot... maar je rookt hopelijk niet... anders paar punten eraf...

geile date: nee rook niet....en tongen is super.....eigenlijk zou je de eerste avond alleen maar moeten zoenen en tongen

Me: naturist?

geile date: niet echt maar ook niet vies van als het op mijn pad komt....als ik eens op strand ben en het is daar mogelijk dan geen probleem om er naakt voor te gaan...maar met zwemmen wel een broekje aan...doodsbang dat zich een kwal vastzuigt aan mijn ballen

Me: rolling in the sand krijgt een heel nieuwe betekenis

geile date: yeahh...

Me: ik ben geen strand liefhebber... bang voor glas en beestjes... 

geile date: of zoenen in de auto nog mooier...heel ouderwets

Me: is niet zo comfortabel

geile date: ben meer natuur mens..niet specifiek strand...maar liep er gister van IJmuiden naar bloemendaal en terug en genoten

Me: hou van bos en strandwandeling zonder recreeren wel lekker en leuk.

Me: mmmmmm maar wel voelen dan door stof heen?

geile date: nee ik wil jou voelen en jij moet steeds die hand wegduwen want het mag niet voor ons huwelijk

geile date: heb je lang hoofdhaar?

geile date: en omdat je mijn hand steeds wegduwt begin ik nog meer met je tepels te spelen

Me: geil!

geile date: in de hoop dat .... maar helaas

Me: geil!

geile date: kort grijs haar...opgeschoren en blauwe ogen....die van jou ook?

geile date: jah...geil met mijn handen aan je tepels en je onwijs diep zoenen...lekker vochtig

Me: nog geiler, rot op met die hand dan

geile date: wil eigenlijk dat je op die manier al komt

Me: bruin met bruin

geile date: dat meen je niet

geile date: ik val als een blok voor bruine ogen...en nog nooit iets met een man met blauwe ogen gehad.....en mooie lippen en sterk gebit jij?

Me: en het schaamhaar in je broek is?

geile date: blond

Me: en krijg ik ook een sabbelende vruchtbare man aan mijn tepels? Ik heb geen melk, wees niet bang

geile date: jah...liefst zo spelen dat je kreunt en spuit in je onderbroek...lukt dat?

Me: toch wat bondagerig ....

geile date: misschien...maar geen ervaring ...maar je rolt me deze kant op en ik vind het leuk

geile date: ik val op bruine ogen man.....die mannen vind ik het geilst

Me: niet fijn... natte onderbroek... koud, jak...

geile date: sperma is toch heet?

geile date: ben je ook getint?

geile date: ja je moet er wat voor overhebben maar ok ...voor je hoogtepunt haak ik wel af

Me: ja als het vers is, maar daarna koelt het af en zit ik met een koude natte broek die doortrekt en dan ook natte gewone broek... heel smurrie

geile date: benieuwd

geile date: samen douchen en tongen onder de douche

Me: douchen is heel hot...

geile date: ok....ik noors uiterlijk...lichtblauw/grijze ijskleur ogen en vroeger zwart haar erbij...nog wel donkere wenkbrauwen

geile date: ...ja in de douche ga ik op knieen voor je en je leegzuigen

Me: water als natmaker... mmm

geile date: jij ook mooi slank dus mt 65 kg

geile date: ja wie weet welke dimensies nog meer

Me: een nieuwe dimensie... wat water niet kan doen... ik hoor het

geile date: wat voor beeld? andere dimensies....een dimensie kan naast water ook sportkleding zijn...of bondage....of skipak

Me: heb even geen beeld... help even

Me: ik krijg zin in je billen geloof ik...

geile date: wat wil je met mijn billen doen...toch neuken of met je geile staaf er overheen rollen? ik echte bttm hoor dus druk die billen er tegenaan

Me: je natte haren likken

geile date: ja je hebt beslist iets met haar....dat pleit niet in mijn voordeel

geile date: nee voelen en tongen en strelen in sportkleding in de natuur.....met skipak op de skipiste (maar heb nog nooit geskied...dus voor mij wordt dat lastig...maar was maar een voorbeeld)

Me: onder de douche in sportkleding... apart... skipak mwah dat minder

geile date: dat klinkt om nu al nat van te worden

Me: neuken alleen als je wilt, maar ben geen neuker..., maar als je een lekkere kont hebt en die is schoon van het water, dan lik ik hem wel en besteed dan ook extra aandacht aan je kloten...

geile date: ja je moet er oog voor hebben die kloten...misschien nog eens een klotenavond samen? slagroom erop en dan eraf likken..yoghurt mag ook

Me: afgelegen duinpannetje in Bloemendaal best leuk

geile date: sex in zand heb ik niet zoveel mee...vrijen in het halfduister...bij kaarslicht meer...

geile date: ja leuk....wel eens gerimd?

geile date: slagroom op paal mmm

Me: maak me gek... met slagroom een keer wat gedaan ;-) maar misschien is yoghurt beter... grrrrrrrrrrrrrrrrr

geile date: wel biologische...we blijven dichtbij de natuur ok?

geile date: ik ben antivries....en dat nog wel als fries

Me: ik hou ineens van zand met een hotte kerel... kaarslicht seks zo Noors in de winter

geile date: hahaha...je wordt nu geiler man....moet echt lachen hier om je

geile date: heb nog nooit zo geluld met iemand

geile date: wat dacht je van noors in bloemendaal en zand in de winter -:)

Me:  als ik de kont lekker vind... anders doe ik het liever niet. Schoon vooral belangrijk... met poepseks heb ik helemaal niets

geile date: ja het moet een schone mooie roze ster zijn en die tong moet hem langzaam benaderen....volgens mij zit daar de gspot bij mannen

geile date: we doen yoghurt, maar wachten tot er een aanbieding is bij de jumbo of ah

Me: ben je nu al aan het beknibbelen...

geile date: ja mijn achternaam schijnt oorspronkelijk uit noorwegen te komen maar is een friese achternaam


Me: ik ga niet raden

geile date: nee want deze kom je niet vaak tegen

Me: hou wel van spelletjes, maar niet deze

geile date: nee...ik leer liever je tepels en tong kennen dan je achternaam (ja ben geil nu)


Me: ha ha ... hoe gaat het met hem?

geile date: ik hoop dat het goed met jou gaat....ik vind je leuk en lief en toch ook geil..heel geil

Me: dikke trui op strand is heel lekker herfstig met hete chocolade en af en toe je lul dan in Nutella, dan buk ik wel

geile date: ok krijg je chocomousse met vruchtbare slagroom

geile date: heb je slanke handen?

Me: gewoon. behaard en goed doorbloed

Me: ik had het over je L vriend daar beneden... ik mag hem wel

geile date: dat weet je niet, is ook echt een M

geile date: vingervlug? hoe speel je met mijn tepels?

Me: je zei eerder dat je L had ;-)

geile date: dan heb ik me vergist...zoals zoveel mannen hier op de site...maar maak van mijn M geen geheim

Me: geen probleem, beter nog, met tong en mond verwen ik M van top tot teen en later als je geiler bent en meer wil trek ik er misschien wel aan.

geile date: niet te hard trekken daar hou ik niet van,,,heel sensueel bespelen....en diep tongen ondertussen

geile date: ik lik je tepels en ga er mee spelen...rol met mijn tong over je lippen

Me: ik ben ook geil... en ik zou je tepels een voor een willen kussen, aantippen met tong en zachtjes zuigen. links en rechts, en dan welke je lekkerder vindt nog eens

geile date: nee je ligt op knieen voor me...ik lig op mijn rug....de nutelle over mijn ballen en paal....jij zuigt.........ik lik je vingers....doe nutella op mijn tepels die jij weer likt

Me: lastige houding... moet je geen last van je rug hebben

Me: hoe zit mijn breister er bij... waar is de ster... gekleed of ongekleed?

Me: ik zit in boxer met stijve pik en wil eigenlijk gaan klaarkomen...

geile date: je brei ster zit nog in jeans maar voelt toch steeds aan zijn tepels.......en eenvochtige tong zou heel welkom zijn

Me: fuck

geile date: ok dan fuck me...in mijn fantasie doe je dat bare natuurlijk...

geile date: mag ik nu die boxer likken...mijn tong tegen die stof.....je nat likken ....ik wil je hete vocht proeven.....mijn tong langs je eikel

Me: een tepel om te liefkozen zou welkom zijn

geile date: heb er twee

Me: bare is in film zo geil... maar een condoom kan ook zo geil zijn... heb fotootje gezien dat je je afvraagt van wie is dat zaad en wat gebeurt er nu?

geile date: ja dat is geil...ook als je later kunt zien hoeveel zaad er gespoten is

Me: stuur fotootje

geile date: pak je paal man en ga rukken....ga geil spelen ik wil je zaad langs mijn kin.....op mijn tepels....wil alles van je

Me: van mijn boxer ben je bevrijd, die ligt onder mijn kont...

geile date: dan benje nu wel heel geil

geile date: heb zin om je diep te tongen man....je nat tongen....een lijntje nat tussen onze lippen

Me: ik zoek hem even


geile date: ohh

geile date: ik rol van mijn stoel man is allemaal van jou?

geile date: shittt wat geil man je maakt me gek

geile date: ja ik wil het nu man....ik wil dat jij je geil aftrekt....

Me: dat is zo geil een draad van beider speeksel...

Me: ik ben dat niet en die foto komt van internet

geile date: ohh dacht dat jij het was

Me: helaas dat ben ik NIET

geile date: waarom helaas...ik dacht al gezicht past niet bij je donkere ogen

Me: maar vind de foto geil... het klaarkomen is al even geleden want het zit mooi in de tuut, maar de lul is nog hard

geile date: ja super

geile date: ik ook broek uit en lekker spelen met mijn paal

geile date: veel voorvocht nu

Me: ik keek niet eens naar ogen... naar condoom

geile date: ook...ja is vol man....en onwijs geil

geile date: jah...lekker ik spuug beetje op mijn tepels nu.....voorvocht van mijn eikel op mijn tepels

Me: geil.... twee kerels geilend...op zelfde moment maar ver van elkaar

geile date: ja ik wil eigenlijk stoppen met schrijven en spuiten...elkaar vastzuigen

Me: ik ook niet gek na al meer dan uur geile praat met een hete gast

geile date: jah....

Me: dat moet er niet in blijven... tepels... wrijven... heet

Me: waarom kwellen we ons ook?

geile date: ik kwel me niet, maar laaf me aan je.....je sensualiteit je geilheid...je verlangen om me te likken en tongen....ik trek man

Me: ikk wilook klaarkomen... maar zo jammer...

geile date: wat zo jammer?

Me: Dan is het over. ik trok al eerder.... je geile praat windt me op, het voelt gemeend en de geilheden zijn niet extreem en die plaag bondage onderga ik als ik nutella krijg

Me: zoek nog een leuke foto en dat ben ik dus ook niet. van mij bestaan geen naaktfoto's... van jou vast een hele collectie ;-)

geile date: hou het liever naturel....puur ons lichaam...de handen...ons speeksel...onze geuren....shit man ga zo komen

geile date: jah... zo wil ik voor je zitten en voelen hoe je lading nu over me heenn komt...terwijl je rukt kijk ik hongerig in je ogen...ik wil je zaad

Me: geur... mmm... zullen we mail uitwisselen...? Voor verbinding hier verbreekt?

geile date: jah...spuit je ook snel nu?

Me: als ik het wil wel, maar gaan wij daten?

geile date: ?? nog een foto?

Me: nog een foto... dat had je me willen aandoen



geile date: jah dit is geil man...is vanjou? woowww...ga nu echt komen....prachtig sperma....ruik het....doe het op mijn tepels zodat ik naar jou ruik terwijl ik me aftrek nu

Me: heb je foto gestuurd van wat je me wilde aandoen, maar dit ben ik wederom niet

geile date: maar in mijn fantasie nu wel....ga nu komen....ga er naar kijken en spuiten man

geile date: je hebt me gek gemaakt

Me: neeeeeeeeeee ben ik niet, die foto's bestaan van mijn niet. niet komen nog! morgen daten?

geile date: morgen kan ik niet helaas

stilte

geile date: ik gespoten man wil even opruimen hier

Me: ik ga pissen!

stilte
stilte

Me: Ben je grote schoonmaak aan het houden? Of zat het over je toetsenbord?

stilte
stilte

Me: Ik ga zo pitten... ben je er nog?

stilte

Me: Jammer dat je niets meer laat horen... ik ga nu slapen.

stilte...

Me: ik ga deze chat gebruiken voor een artikel. Dank je voor je input. Jammer dat er niet meer in zat.

stilte.
stilte.
stilte.

Me vertrekt en logt nog eens in onder andere naam. De geile date is nog online en niet vertrokken....

2 opmerkingen:

  1. hallo mensen voor de duidelijk heit is dat er te veel pedo s +raar iemand kinderporno loop te sturen en die slaan ergens in me pc waar ik niet weet waar het in zit zo doende komen ze van zede zakken aan me deur heb duidelijk hebben ze rot zooi gevonden dus door deze site ben ik me 2 pc kwijt dus let goed op ook zit er hele berg fake op bullchat snap er toch geen kut van dacht dat et echt gay bi homos en lesbo site was maar nee tis een goor netwerk site bullchat u gaat voor een recht zaak komen let op men worden ben gewoon geblokkert voor niks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben geblokkeerrd en weet niet waarom

    BeantwoordenVerwijderen