vrijdag 8 november 2013

Homohumor

Gay humor heb je in soorten en maten. Een greep ter ontspanning ;-) 

Hoe noem je een crematorium voor lesbische vrouwen?
Een pottenbakkerij.

***

Waarom zijn er zeven homo’s nodig om één fles Champagne te openen?
Simpel: één om de fles te openen en zes om te gillen: “Champaaaagne”.

***

Waarom kunnen lesbiënnes zo goed typen?
Ze zijn vingervlug.

***

Wat is het toppunt van verwarring?
Twintig blind lesbiënnes op een vismarkt.

***

Wat zegt de ene lesbische vampier tegen de andere?
“Tot volgende maand!”

***

Het homohuwelijk is legaal in 12 Amerikaanse staten. Seks met paarden is legaal in 23 staten.

***

Een truckchauffeur ziet tijdens zijn rit plots een geel mannetje langs de
weg staan huilen. Hij stopt, draait zijn raam open en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger..." zegt het gele
mannetje.
"Tja, ik kan je een sandwich geven, maar verder kan ik je tot mijn spijt
niet helpen" zegt de chauffeur.
Hij geeft het gele mannetje een sandwich en rijdt dan verder.

Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan huilen.
Weer stopt hij en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..." zegt het rode
mannetje.
"Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je toch echt niet
helpen" zegt de chauffeur.
Hij geeft het mannetje een blikje cola en rijdt verder...

Even verderop ziet hij een blauw mannetje staan. Enigszins verbouwereerd
stopt hij weer, gaat naar het mannetje toe en roept:
"ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ EN WAT WIL JE VAN ME ??"
Waarop het blauwe mannetje antwoordt: "Uw rij- en kentekenbewijs graag...."

***



Geen opmerkingen:

Een reactie posten